dinsdag 17 april 2012

Masking tape

Ik ben geen scrapster (zeg ik dat zo goed?) maar ik hou wel van leuke hebbedingetjes.
De maskingtape ben ik al op verschillende blogs tegen gekomen (van vooral scrappende creatievelingen) en elke keer dacht ik: "superleuk maar wat moet ík ermee?"
Nou ja, een label opleuken bijvoorbeeld of op een flesje plakken met een mooie bloem er in. Ik vind wel wat hoor, geen probleem hihi!














De bovenste vind ik vooral grappig en de onderste vooral lief. Ze zullen, in bewerkte vorm, misschien wel langskomen op het blog en anders op labels die ik aan de zeepkettingen en geurzakjes ga hangen.

Een fijne avond!
Nicole

5 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Ha ha ha! Ik heb dat ook! Vind het zo leuk en wil het graag hebben, maar ook geen idee wat ik er mee moet. Gewoon het feit dat ik het heb, vind ik al leuk! Ben benieuwd waar je ze voor gaat gebruiken.

Groetjes, Pietrik

Anja Leijten zei

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nog nooit van heb gehoord!
Ik ga jouw blog in de gaten houden om te zien wat je er mee gaat doen.
Zo kom ik misschien ook nog op een idee, haha. Groetjes Anja

Een huis in de straat zei

Telt die bovenste dan verder door tot het einde van de tape, of begint hij ergens opnieuw? Of ben je dat nog niet te weten gekomen? :)

Altyd Wolkom zei

O ja dat gevoel ken ik ook heel goed. Ik wil het, ik wil het, ik wil het. En op een gegeven moment komt het altijd ergens heel goed van pas.

Groetjes Anja

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Masking tape is echt geweldig spul!
Ik ben je gaan volgen...
Ik blog zelf ook....arjavangarderen.blogspot.nl

groetjes Arja