vrijdag 9 mei 2014

Een bloemige tak

In de Leeuwarder Courant van afgelopen weekend zag ik een leuk idee.

In het kader van moederdag werd er een tak versierd.

Ik dacht: leuk! En: dat kan ik ook!

tak oma bloemen gerbera stok vaasjes

De tak heb ik wit geschilderd en hier en daar beplakt met washi tape.

Bij een leuk hebbedingenwinkeltje kocht ik vijf kleine vaasjes met rubberen dop. Die maakte ik vast met tie rips. Ik moet zeggen; de enige manier om die vaasjes goed en stevig te bevestigen.

Bij de w.ibra kocht ik papierlint met ijzerdraad erin. In het voorbeeld van de krant gebruikten ze pitriet.

Ik ben erg tevreden over het resultaat. Wat een leuk cadeautje en dat voor maar een euro of zes!

Het is voor de oma van manlief. Ze viert morgen haar verjaardag. Ze vroeg geld. Dat maken we nog even vast aan de tak. Leuker dan een saaie envelop, toch?!

4 opmerkingen:

Christel zei

Het ziet er superleuk uit!

Anoniem zei

Cadeautjes hoeven niet duur te zijn, dat blijkt wel weer! Het is een écht cadeautje, prachtig!
Creatieve groetjes, Gaby

Studio Wien-art zei

Super leuk om te geven en lekker vrolijk! Was ik maar jarig.
Groetjes, Corine

Elizabeth zei

Wat een gaaf idee.. en wat leuk ook dat je dat uitvoert.
Ze zal er vast blij mee zijn geweest.
Fijne zondag.