zaterdag 28 januari 2012

Voorbereiden

Samen met collega/dinnetje W heb ik al een paar geurzakjes gemaakt. In een aantal zit een savon de provence en de rest is gevuld met heerlijk geurspul wat ook in geursachets zit.
Deze zakjes zijn ecru maar er zijn inmiddels ook grijze - en witte zakjes in de maak.
Ik heb er erg veel zin in om die ook weer mooi te maken met transfers, bloemetjes, kraaltjes en linten!
De stempels van Eline komen ook hier weer mooi van pas!







Omdat ik niet kon kiezen welke ik hier op het blog zou laten zien, heb ik ze er maar allemaal op gezet ;-)
Het geurt heerlijk! Ze zijn allemaal veilig in plastic verpakt. Sowieso voor de hobbymarkt in Makkum maar het zou wel leuk zijn als W en ik tijd hebben om nog op een paar andere markten te gaan staan.

1 opmerking:

wina zei

jippie meid het wordt prachtig