zondag 26 februari 2012

Daar zijn er weer een paar!

De kids zijn heerlijk aan het buitenspelen dus moeders heeft het rijk alleen.
Gelijk maar even aan de slag gegaan met de zeepjes en ziehier het resultaat.
De middelste met de witte zeep is voor de 2e jarige juf bij zoonlief in de klas. Hopelijk vindt ze 't leuk geworden!


Op internet kwam ik het idee tegen om met letterstempels tekst in de zeep te drukken. Ik vind het restultaat echt heel leuk gelukt, zo kun je ook iets met namen gaan doen!



Het is toch net een snoephartje.


Over snoep gesproken; dit zouden zomaar toverballen kunnen zijn!
Ik liep al langer met het idee rond om iets met die zeepkralen te doen want kinderen kiezen nou eenmaal liever een figuurtje uit en dan blijven de kralen over.
Ik vind 'm heel leuk gelukt!



Ik heb ook eens een paar hangers gekocht waar je met een krijtje iets op kunt schrijven; 2 poezen en 2 vogels. De poezen bewaar ik voor het feestje van dochterlief maar oh wat staat de vogel leuk aan het einde van deze zeepketting!
En let even op de lintjes: het is net lakleer!!!

Nou, dit was het wel weer even voor vandaag. Bedankt voor het koekeloeren!





Geen opmerkingen: