zondag 21 oktober 2012

Kleine kunstwerkjes

Al zeg ik het zelf haha!

Ik heb de haaknaald even laten liggen om deze broches te maken. Ik heb de afbeeldingen met transferpapier op een wit katoentje gestreken en opgeleukt met pailletjes en kraaltjes. Weer eens iets anders, toch?!





Tsja, en die haaknaald is toch weer in mijn handen gevlogen om een aantal bloemen te maken die ik gebruikte om haarclip(je)s mee te versieren. En de knopendoos kwam ook hier weer mooi van pas! 


 grote haarclips met knopen


vrolijke clipjes


 2 haarclipjes en een elastiek met zgn tudor rozen


glitterclipjes met kleine bloemen

Ook haakte ik nog 2 broches in het zwart. Ik ben in afwachting van grote labels om ze op te spelden.


Nou dit was het wel weer voor vandaag!
Een fijne zondagavond allemaal!




10 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Zo, jij hebt het er maar druk mee. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Vooral de vlinders vind ik persoonlijk heel erg mooi.

Groetjes Anja

Maddy zei

Zooo..jij bent lekker bezig geweest! mooi hoor allemaal en de broches zijn heel apart! Grtzz..Maddy

Lief en Mooi zei

Wat mooi allemaal! Ook de labels met stempels zijn leuk. Groetjes Talitha

Anoniem zei

tuurlijk zijn je haaksels prachtig ♥ maar die broches jeetje wat een kunstwerkjes op zich.....i love it ♥ stuk voor stuk...die labels trouwens ook hihi

lieve groet jenneke

Doortje Dartel zei

Wat een grappige dingen maak je toch. Die vlinders vind ik zelf het leukst. Haarspeldjes kun je niet genoeg van hebben.

Kiek zei

O, ik ben weg van die vlinderbroches!
En die haarspeldjes en stiekjes uh daar ben ik ook zo'n beetje mee bezig......... nou ja ik heb de'kale' speldjes en stiekjes in huis nu de tijd nog vinden om het ook echt uit te voeren. Vind het knap dat je zoveel kan maken.

Groetjes Kiek

HS zei

Prachtige kunstwerkjes! Mooie labels ook!

Rianne van der Waals zei

Wat leuk gedaan! (en grappig al die stempeltjes op de kaartjes te zien :-))

Zillie zei

aahhh, wat lief zeg, je reactie bij mij! dank je..
Jij bent ook lekker bezig zeg! Die slokoppen, heeeel leuk. en ook nu weer, haarspeldjes, broches, ziet er mooi uit hoor!

lita zei

Dat is wel heel leuk gedaan! wow!