woensdag 14 november 2012

Hoe was het in Heeg?

Gezellig, best wel druk en warm.
Nu ben ik een grotere kraam gewend, met een dakje erop. Dus ik kan u met trots vertellen dat (in principe) alles op de deur-met-schragen paste!
De zeepkettingen pasten prima, er konden zelfs nog wat sieraden bij. De fruitkistjes konden boven op elkaar  en eentje kon er net nog naast.
Helaas heeft niemand gebruikt gemaakt van de speciale aanbieding. De zakjes zijn wel door wat handen gegaan maar daar bleef het bij. Er is wel een geurhart verkocht in mevrouw's favoriete kleur: paars!
De schattige uilenfamilie mocht weer mee naar huis. Ik weet al wel naar wie ze binnenkort mogen verhuizen...
Veel kijkers gehad en ook een aantal kopers. Bovendien een paar leuke gesprekken gehad met andere creatievelingen. 
Mijn lieftallige assistente. Eerder vrij gekregen van school en ze had er zin in! Ze heeft me heel goed geholpen met sjouwen en alles mooi klaarleggen. Maar gelukkig zat er wel een leuk spelletje op mama's telefoon, hihi. 
Ik ben trots op die meid!



17 opmerkingen:

Evelien zei

Je kraampje ziet er leuk uit!
En fijn hoor, zo'n assistente :)

ineke zei

erg leuke hebbedingetjes.. ik snap niet dat je niet leeg verkocht was aan eind van de dag!

wina zei

ooohh wat een mooie kraam heb je er van gemaakt prachtig, maar wat jammer dat er niet veel verkocht is. fijn dat Imke je zo geholpen heeft een geweldig kind

Anoniem zei

wowwww wat een knappe assistente heb je daarbij!! en je kraam ziet er mega mooi uit dus daar zal het niet aan hebben gelegen, je maakt prachtige dingen

lieve groet jenneke

Maddy zei

Zo'n lieftallige assisente is maar wat fijn om te hebben!! Gelukkig heb je wel wat verkocht, maar van tevoren ben je er hartstikke druk mee en dan hoop je toch altijd wel op meer denk ik. Je hebt leuke diverse spulletjes..dus daar ligt het in ieder geval niet aan! Grtzz..Maddy

Altyd Wolkom zei

Nou, het is maar goed dat ik er niet was. Wat ziet dat er verleidelijk leukuit allemaal.

Groetjes Anja

HS zei

Dat ziet er erg leuk en mooi uit, handig ook zo'n fijne assistente!

merula zei

jeetje wel helemaal volgebouwd dus. Ziet er gezellig uit.

Moos zei

Wat een heerlijk kraampje is dat!!!!!

lita zei

Als ik langs zou gekomen zijn met mijn vriendinnen was je kraampje waarschijnlijk leeg!

Dreamstuff zei

Wat een leuke kraam!

Busje vol bijou zei

Zo jij bent lekker bezig geweest,kerstboompjes(leuk!!)en lekker verwend met post!
En ziet er mooi uit je 'kraam' ja iets kleiner dan in Makkum hahaha.Maar valt tegen he...kijken kijken en niet kopen....Gelukkig had je gezelschap van je lieve meid!X

MeMaree zei

Hoihoi, ik heb je genomineerd. Kijk even op mijn blog! x

MeMaree zei

Ik zeg het verkeerd. 'nomineren' is natuurlijk wat anders. Je krijgt van mij deze Award. Het houdt in dat je blog geliefd is. Deze award mag je alleen uitdelen aan bloggers met minder dan 200 volgers.
fijn weekend!

Zaanse Zolder zei

Wat een mooie spulletjes maak jij. Ik kom hier via Readkapke die ook iets blogt over de teleurstelling bij je give-away. Ik zou wel meegedaan hebben hoor... maar ja... toen wist ik nog niet van je blog. Dus nu... volgertje erbij :-) Groet van Sylvia

Unknown zei

Nou wat een kieskeurige klanten daar! Zit nog steeds te dubben over de kerstmarkten, straks moet al dat kerstspul ook weer mee naar huis... Oi oi wat lastig! Maar we houden het leuk natuurlijk, jij raakt jouw spullen ook nog wel kwijt! En wat leuk dat er weer volgers bij kwamen!

Lief en Mooi zei

Dat ziet er gezellig uit! Je had een leuke kraam met schitterende hebbedingetjes. Tja blijkbaar hebben steeds meer mensen last van een dalende koopkracht. Wat een lieve assistente. Wat is er ook leuker dan winkeltje spelen! Groetjes Talitha