woensdag 13 maart 2013

Aan de knip

Net een klein beetje bijgekomen van de gewonnen give away, wil ik jullie nog even laten zien dat je best wel wat stof overhoudt van de t-shirts die je gaat verknippen.

kleed tshirt give away kiek 002

Ik gooi dat weg maar er zijn vast nog wel creatieve dingen mee te doen.

 klik op de foto  Recycled tee shirt skirt  large klik op de foto klik op de foto klik op de foto

Ik heb in ieder geval weer 4 shirts een andere bestemming gegeven!

kleed tshirt give away kiek 001

De donderrode gebruik ik voor een ander haakproject.

6 opmerkingen:

La FeMe en Spruiten zei

Ha, die sinasappeltas is leuk!

Gewoon Elise zei

Ik ben momenteel ook bezig met Zpagetti knippen... Leuk, maar ook veel werk!!! Wel heel leuk om er daarna weer verder mee te werken!!

Unknown zei

Jee wat leuk zeg, en die tas met sinaasappelen, komt er maar op.
Ik zeg gaaaaaf.
Lieve groet Hester

Anoniem zei

zo jij bent flink aan de slag geweest zeg ☺ ziet er erg leuk uit op die rollen enne leuke tips

lieve groet jenneke

Jolanda zei

Mooi, mooi, mooi!

Unknown zei

Leuk project !!

groetjes, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/