maandag 20 februari 2012

Glazen Potten Pimpen

Met kerst heb ik een aantal mensen in de buurt een glazen pot gegeven die ik helemaal beplakt heb met mooi gestempeld papier en lint, touw, enz. Ook met een bijpassend label waar ik de kerstwens op geschreven had.
Van deze potten heb ik helaas geen foto's gemaakt... jammer!

Wel heb ik nog 2 andere potten gepimpt. Ik heb eerst op grijs linnen gestempeld met de Eline's huis stempels. Ook heb ik van DAS klei kleine knoopjes gemaakt die ik er op genaaid heb met zwart DMC garen. Het linnen heb ik 'gevangen' in een soort lijstjes van wit vilt wat ik er op geplakt heb.
De linten komen van de Xenos en die hebben ook stempels gekregen.
In de pot heb ik handgeschept papier gedaan en daarbinnen kleine kerstlampjes op batterij.  


 Je kunt er natuurlijk ook een waxinelichtje in doen. Maar ik vind het fijner met deze lampjes, dan kan ik de potjes ook eens op een onbewaakte plek neerzetten.

Zeg nou zelf; dit staat lekker fris voor het komende (hopelijk!) voorjaar, of niet soms!?

2 opmerkingen:

wina zei

het ziet er zeker voor het voorjaar super gezellig en sfeervol uit

Nicole zei

Wientje,
ik ga hier nog wel een paar van maken, speciaal voor jou!
Knuf, Nicole