zaterdag 4 mei 2013

Mix en match van oud en nieuw


Na eerst twee riemen van haar verknipt te hebben (te kleine stukken), kocht ik bij de kringloop een aantal andere riemen. Online kochten we nog wat benodigdheden zoals de resin roosjes en bevestigingsmateriaal.
Toen kon ik aan de slag. Via what’s app hielden Wina en ik contact en stuurde ik foto’s met kleurcombinaties en zo kwamen we tot de volgende armbanden.

collage brede armbanden wina

Wina heeft de drukknopen in de armbanden geslagen en nu zijn ze klaar voor gebruik. En... ik heb er nog een paar in de maak! Leuk zijn ze hè?!

27 opmerkingen:

Unknown zei

leuk ?
ze zijn geweldig
prachtig !!

de complimenten !

liefs, Ellen

ineke zei

prachtig!!!!
owww ik krijg hier ook zo'n zin in.. maar ik doe het niet.. nog zoveel op mijn lijstje staan!

wina zei

Ze zijn geweldig goed gelukt toptien Nicole

Unknown zei

Ze zijn echt prachtig! En grappig dat jullie er al what's append uitkwamen :D

Ans Gilbert zei

Hoi Nicole,
WOW..ze zijn superleuk echt schitterend..Liefs van Ans

Lot haakt zei

Wauw! Die armbanden zijn waanzinnig leuk! Dat heb je echt mega super gemaakt.

Gewoon Elise zei

Wauwww, ze zijn echt heel erg mooi!!!

* Haakjuffie * zei

Die zijn geweldig ! Kunnen zo de winkel in en dan ben ik je eerste klant hoor ! Wauw !!!

Tante Titi zei

geweldig zeg! Goed idee, ik hou het in mijn achterhoofd!

Thee met een koekje zei

Dat zijn echt onwijs mooie armbanden!

swiid-swiet zei

Grappig, ben ook net bezig met armbanden maken (gewone!).
Vind deze wel heel erg leuk trouwens, leuk voor je markt/ moederdag!
Fijne zondag.

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Via creatuurtje kwam ik hier terecht. supermooie blog, zo een geweldige werkjes en zo knap gemaakt.
Ben gelijk volger geworden :-)

Groetjes, Jaimie

miriam zei

prachtig!!!

JoJo zei

Leuk???? Ze zijn supergaaf. Ga je ze ook verkopen? Dan hoor ik het graag van je. groetjes en geniet van de zon Jolanda

Anoniem zei

leuk is zachtjes uitgedrukt hoor

MEGAVETCOOLGAAF vind ik ze ♥ en ik ben verliefd ♥

liefs jenneke

wina zei

heeel erg bedankt voor al jullie mooie reacties ja nicole en ik what's app wat af top werk nicole

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Ze zijn echt super leuk.
Groetjes Sandra

Unknown zei

Zo ontzettend mooi!!!!!! Echt gaaf! :):):) X

Blomkje en Wenje zei

Prachtig, Nicole!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

creama zei

Ze zijn geweldig, ben een beetje jaloers.....
groeten Cream@

Natas Nest zei

Wow, these bracelets are wonderful!! Great idea ♥. And thanks for your nice comment and congrats :-)). Have a wonderful Sunday!!
xxx Nata

Dreamstuff zei

Mooi, je kan makkelijk je eigen winkeltje beginnen!

Prutselz zei

Gaaf! (én in het echt nog mooier!)

merula zei

leuk! Slim om daar oude riemen voor te gebruiken.

Suus-aspoonfulofsmiles zei

Ze zijn echt prachtig!! Wat een geweldig idee, helemaal vrolijk voor de zomer!

Busje vol bijou zei

Oooow wouw ik heb concurrentie....nee hoor maar ze zijn super gaaf!!!
Hoe ging het op de markt??
Verzopen katjes???Koud???
Nou wij wel.....
X

Made by Marieke zei

Ik vind ze prachtig! Ik heb zelf ook nog een aantal oude riemen liggen. Lijkt me een geweldig projectje op nog eens te doen!

(Ook de andere die je later op je blog hebt geplaatst zijn supercool!!!)

Liefs van Marieke