maandag 6 mei 2013

Mix en match van oud en nieuw II

En weer maakte ik een paar mooie, brede armbanden. Het vraagt veel tijd maar het is heerlijk om te doen.

Bedankt voor al jullie fantastische reacties op mijn vorige armbanden-bericht, echt helemaal te gek!!!

collage armbanden bruin en blauwgroen

De bruine is echt heel breed; 5 cm! En het sluit met een lusje/kraal. De andere moet nog voorzien worden van een drukknoop. Hieronder zie je hoe dat er dan uit komt te zien.

IMG-20130504-WA0016
IMG-20130505-WA0017       
IMG-20130505-WA0013

IMG-20130505-WA0016




18 opmerkingen:

Unknown zei

Echt mooi hoor :):) Ga je ze verkopen?;)

wina zei

Wow kan echt niet meer zonder de armbanden van nw design

Janina - Elke dag zaterdag zei

Mooi, stoer!!!

Zaanse Zolder zei

Ze zijn superleuk. Mij zou het niet staan, ik heb megadunne armpjes (jammer dat mijn taille niet meedoet haha).

creama zei

Echt heel mooi!
groeten Cream@

* Haakjuffie * zei

Zooooo gaaf! Ik ben zwaar fan van je hoor!
Wanneer zijn ze te koop?

Maddy zei

Ze zijn super tof Nicole, lekker stoer en toch ook wel weer heel vrouwelijk door de kleurtjes en gebruikte materialen!! Grtzz..Maddy

Ans Gilbert zei

Hoi Nicole,
WOW..ik vind ze echt prachtig..super gemaakt..toppie..
Liefs van Ans

Ambela zei

wow! wat goed, superleuk!

Prutselz zei

prachtig!!! fijn zonnetje ook;)

Altyd Wolkom zei

Wow, supermooi.

Groetjes Anja

Moos zei

Tjeetje meis wat een schoonheden weer!!!!!

wina zei

Zo nu weten Julie waar je je oude broekriemen naar toe kunt sturen ...

Miss Creatuurtje zei

Ik ben helemaal fan van jou armbanden! Lekker stoer zo!

Anoniem zei

zo cool zo mooi je gaat als een speer ♥

liefs jenneke

Wendy zei

Ze zijn prachtig

Groetjes Wendy

Christel zei

Ik vind ze echt super!!

Anoniem zei

Het mag dan "na-aprij" zijn maar je geeft er toch je eigen draai aan.
Ik vind die armbanden er prachtig uitzien!
Ga je ze verkopen?
hartelijke groetjes,
Letty/Elle-Bee