dinsdag 14 mei 2013

Mandje Randje

Als ik een mandje van zpagetti of familie haak, dan vind ik het wel leuk om het telkens anders te doen.
Zo ook met dit mandje.
Ik haakte een leuk randje!
Als begin van de rand, haakte ik een toer halve vasten.
Op die halve vasten, haakte ik nóg een toer halve vasten.
 Daarna haakte ik een toer vasten maar alleen in de onderste steek van de halve vasten van daarvoor.

collage mand rand gehaakt

Het resultaat is een mooie en stevige rand… weer eens iets anders!

21 opmerkingen:

Unknown zei

dat ziet er super leuk uit.
liefs, Ellen

Anoniem zei

enne mega gaaf is ie ♥

liefs jenneke

Angélique zei

heel leuk effect zo!

* Haakjuffie * zei

Wat ontzettend mooi!

Ghea zei

wat een prachtige mand, met een schitterende rand er omheen.
Liefs Ghea

Ans Gilbert zei

Hoi Nicole,
Jij kunt toveren met garen hoor, erg leuk dat stevige randje, heel mooi bedacht..liefs van Ans

Lot haakt zei

Ow...wat een leuk mandje is dat geworden!

AnneO zei

Leuk hoor! Net even anders inderdaad :)

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Gaaf!! Ik ben helemaal gek op dit soort mandjes ♥

Zaanse Zolder zei

heel mooi !

Moos zei

Dat randje .. leuk!
Maakt het net dat beetje meer specialer :-)
Echt super!

Doortje Dartel zei

Wat staat dat mooi zo'n randje.

Unknown zei

Knap!

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Dit ziet er super uit.
Zou hier ook goed staan ha ha.
Groetjes Sandra

Altyd Wolkom zei

Zo'n mooi mandje vraagt gewoon om leuke gezellige spulletjes erin.

Groetjes Anja

Prutselz zei

weer ontzettend leuk!

Vrolijke Vlaggetjes zei

Mooi geworden!!

Jolanda zei

Wauw!

basichus zei

Kom je even op mijn blog kijken :))
Kram/ Marion

Maaks-Els zei

Dat ziet er leuk uit!! Ga ik onthouden!

petra zei

Die ziet er goed uit! Leuk om te experimenteren hè?!