vrijdag 23 november 2012

Doe je mee?

Via het blog van Tamara kwam ik in aanraking met Pay it Forward. Zij gaat 5 mensen blij maken met een gezellig, handgemaakt cadeautje (waaronder ik dus) en ik ga via mijn blog ook 5 mensen met iets leuks verblijden. 

Jij gaat, op jouw beurt, ook weer 5 mensen blij maken met een zelfgemaakt cadeautje. Het hoeft niet groot of duur te zijn. Het gaat om de aandacht en liefde waarmee het gemaakt is. 


Doe je mee? 
De eerste 5 mensen die reageren kunnen, voor 31 januari 2013, een unieke Maaksels en Meer creatie verwachten! 
Geef daarbij door van welke kleuren je houdt of vertel iets over jezelf waar ik iets creatiefs mee kan doen.
Dus, laat een reactie achter, mail je adres naar mij en het komt allemaal goed!


10 opmerkingen:

Vera de Gries zei

Ik doe graag mee, als dat kan, ben ook nog eens de eerste!!! Super leuk zeg!!!

Mijn favoriete kleur is rood, verder houd ik ook erg van natureltinten.

Liefs, Vera

Janina - Elke dag zaterdag zei

Wat leuk dat je dit doet, ik vind het een geweldig initiatief. Ik doe nu niet mee (met jouw PIF), niets persoonlijks hoor, maar ik moet mijn eigen PIF cadeautjes nog gaan maken...en daarover blogde ik echt al meer dan een half jaar geleden.... Ja, het wordt echt tijd dat ik er eens werk van ga maken (en dit is vooral een hint aan mezelf!)

Miss Mustache zei

hey, ik wil wel meedoen, ben al wel een tijdje bezig met mijn eigen pif , hopelijk is dat geen probleem ... Mijn lievelingskleuren zijn blauw en paars groetjes

Miss Mustache zei

ohja ben ook zot op Alice in Wonderland moest je daar meer aan hebben ;)

Rianne van der Waals zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rianne van der Waals zei

Ik heb mijn bericht weer verwijderd omdat ik in mijn enthousiasme helemaal vergeten was dat ik binnenkort aan mijn duim geopereerd ga worden. Dan kan ik zelf natuurlijk niets zelf maken voor anderen. In 2013 komen er vast nog veel meer van die leuke initiatieven, dan ben ik van de partij :-)

Dtb zei

Mag ik me aanmelden bij jou?
Lijkt me heel erg leuk!

HS zei

Ow te laat..heel veel PIF plezier! Super leuke actie!

Anoniem zei

ik heb er nog eens over na lopen te denken, wil het graag, maar weet dat dit ff te veel voor me zou zijn, ik ben iemand die MOET dat gevoels matig dan snel af hebben en dat is geen fijn gevoel...

lieve groet jenneke

Floortje zei

Hoi Nicole, wat leuk dat je op mijn blog langskwam, zo kom ik weer op jouw gezellige blog, waar ik me gelijk helemaal thuis voelde! Ik ben ook sinds 1970 altijd creatief bezig....alleen schiet het bloggen er af en toe een beetje bij in! Maar ik ben volger geworden, dus ik kom hier zeker weer eens terug. Groetjes, Floortje