dinsdag 27 november 2012

Geurhart op bestelling

Voor de schoonmoeder van een vriendin maakte ik dit geurhart. De schoonmoeder is dol op kippen. Het verzoek was dus summier maar duidelijk; met een afbeelding van kippen aub. Verder kreeg ik carte blanche en dit is het geworden.
En dit is de reactie van dinnetjelief:
Ik vind het HELEMAAL GEWELDIG!!!!!! SUPER!!!!!! kus kus kus”

DSCN1140      DSCN1135

DSCN1138     DSCN1139

                             DSCN1137

Helaas ben ik wat ziekig: spierpijn, lamlendig en last van mijn darmen –als je begrijpt wat ik bedoel- vandaar dat ik nog nooit zoveel keren mijn handen heb gewassen tijdens het maken van een projectje!
Omdat ik via Picasa geen foto’s meer kan uploaden, kan ik ook geen gebruik meer maken van de lichtbak. Dus als je de foto’s allemaal van dichtbij wil bekijken, dan moet je per foto even op het pijltje terug klikken… het is nu éénmaal niet anders.

18 opmerkingen:

swiid-swiet zei

Leuk hoor vooral die kippen....
Mag ik vragen waar je dat plaatje vandaan hebt?
Enne, lekker rustig aan doen als je je niet lekker voelt!
Groetjes Ymie

MeMaree zei

Hoi Nicole,
Ziet er leuk uit!
Even over de foto's uploaden... ik heb nu een account bij Google + en op die manier kan ik weer foto's uploaden. 't Is maar dat je weet dat het kan ;-)
Groetjes!

HS zei

Geweldig leuk en mooi! (ook wel passend bij swiid-swiet die kippen)
Beterschap ...hier dito..al bijna de derde week grieperig...

Kiek zei

Hoi Nicole,

Allereerst hoop ik dat je snel weer beter bent.
Ik heb weleens gelezen (van iemand met hetzelfde probleem) dat als je je foto's niet groter maakt dan 800 bij 800 megapixels je veel meer foto's kan plaatsen. (voor de grootte op het blog maakt dat niets uit) Sindsdien doe ik dat en ik kan tot nu toe nog foto's plaatsen. Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem en die heeft veel minder foto's erop staan.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Kiek

Anoniem zei

allereerst maar eens beterschap gewenst, en wat een prachtig mooi ♥ zeg i love it

lieve groet jenneke

Anoniem zei

owwwww ikke heb ook google + net als maria

Kiek zei

Ik ben even bij mijn vriendin geweest en het blijkt inderdaad dat het aan de grootte van de foto's ligt. Als je je foto's onder de 800 bij 800 laat tellen ze niet mee voor de gratis opslag van 1GB en zou je in theorie foto's kunnen blijven plaatsen. Zie de link;

http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=nl&answer=1224181&topic=30179&ctx=topic

Succes ermee en ik hoor graag of het bij jou helpt.

Groetjes Kiek

Ghea zei

Wat een SUPERGAAF geurhart ik vind het een plaatje om te zien TOPPIE!!!
Liefs ghea

Punky Wunky zei

Wat een mooi hart heb je gemaakt.
Bedankt voor je linkje naar mijn give away.

Busje vol bijou zei

Tokkerdetok mooi hoor!Mijn hart pronkt ook nog erg mooi aan de kast,elke als ik er naar kijk denk even aan jou ,haha.X

Janine en Suus zei

Ik ben het helemaal een met je dinnetje: Superleuk!
Enne: beterschap hoor!
Groetjes Janine

Altyd Wolkom zei

Wat een leuk hart heb je gemaakt. En heel uniek met kippen.

Groetjes Anja

lita zei

mooi gedaan! hoe doe je dat eigenlijk?

Busje vol bijou zei

NIcole....een opwegzijndepuper???
We zitten er al midden in hoor hahaha(al een paar jaar......)x

Doortje Dartel zei

Leuk gedaan! En dan ook nog een blije vriendin:)

Busje vol bijou zei

valt mee hoor...vindt het eigenlijk wel leuk zo,ook haast kop groter dan mij en dan zie je ze denken hey is die van haar,zij is toch nog niet zo 'oud'(ehhh)minpunt...herken wel wat gedrag,hahahahahhahihihihihi.
En de jongste is nu 9 en die veranderd ook al(positief),gaat zo snel.....wordt ik dan toch oud???neeeeeeeeeeee............X

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Hoi nicole Wat heb je leuke harten gemaakt.En ben ook rond gaan snuffelen op je blog je maakt leuke dingen en ik ben ook volger geworden je ziet me zeker terug.
Lieve groetjes Sandra

Anoniem zei

Hoi..wat een mooi hart zeg...ik kwam even bij je kijken omdat je een reagie had geplaats bij mijn give away. Dus ben even op jou blog komen kijken...en nu zie ik dit gave geur hart. Mag ik vragen hoe he die print op de stof heb gekregen.. Super leuk. En tnx voor de complimenten op me blog.