zaterdag 17 november 2012

Oh zo lief! Een update...


Ik heb een award gekregen. Van Maria van MeMaree.
Lief hè?!
Deze dame is heel creatief en schrijft leuke stukjes. Kijk maar eens op haar blog.

Regels van de Liebster Award:


1. Vertel 11 dingen over jezelf
2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden
3. Maak 11 nieuwe vragen.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award
5. Laat het hen weten
6. Bedank de persoon van wie jij deze nominatie kreeg.

Ehm... nu hou ik niet zo van regeltjes. Ben er een beetje allergisch voor. 
De vragen die Maria mij stelt wil ik met alle liefde beantwoorden en ik wil de award ook graag aan een aantal andere blogsters doorgeven. 
Want het is toch wel heel leuk om ook in deze vorm erkenning te krijgen. 
Maar dat zullen er geen 11 zijn en ik ga ze geen vragen stellen. 
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze van zichzelf prijsgeeft op haar blog.
Mochten de nieuwe ontvangers dit leuk vinden dan kunnen ze de vragen hieronder ook beantwoorden, maar het hoeft niet!

Nu, eerst de vragen die Maria mij stelde:

1. Hou je van koken?
Nee, ik hou niet van koken. Wel van het opeten. Mijn man kan gelukkig goed koken en vindt dat ook heel leuk om te doen.
2. Kan je breien?
Ik kan niet breien, dat werden altijd broddellapjes als ik het probeerde en ik heb dat maar zo gelaten. Je hoeft niet alles te kunnen.
3. Wat betekent muziek voor je?
Alleen in de auto heb ik de radio aan. Soms zoek ik een bepaald liedje op op youtube. Lisa Loïs vind ik mooi en ook Trijntje Oosterhuis. Muziek is leuk maar het betekent niets voor mij.
4. Kies je liever voor de fiets of voor de auto?
Ik heb beide. Ik ben een mooi-weer-fietser. De kinderen naar school brengen, de stad in gaan, dat soort dingen doe ik op de fiets maar voor de rest pak ik graag de auto.
5. Heb je huisdieren?
Wij hebben een konijntje (Lana) en die zit buiten in haar hok. Soms mag ze eruit zodat de kinderen met haar kunnen knuffelen. Ook heb ik een aquarium maar ik zit er aan te denken om dat op MP te zetten want er gaat te veel tijd in zitten.
6. Welk goed doel steun je?
Ik collecteer elk jaar voor de kankerbestrijding en ik steun dat doel ook met geld.
7. Met welke persoon drink jij graag een theetje (of koffie)
Zondagochtend met manlief aan de keukentafel, met mijn ouders om even bij te kletsen en met mijn vriendin.
8. Zou je mee werken aan een televisie show of uitzending?
Nee, zeker niet.
9. Met welk lid van het koningshuis zou je wel eens van gedachten willen wisselen?
Met niemand. Die meisjes mogen hier wel eens gezellig komen spelen met onze kids.
10. Is je verstandskies er al uit?
Ja, de helft is er uit.
11. Wat ligt er op je nachtkastje voor boek/pen en papier/ nog iets anders...?
Als ik naar bed ga dan ben ik moe. Dan heb ik geen puf meer om te lezen. Ik zet de wekker aan, leg mijn sieraden op het nachtkastje, doe de lamp uit en ga slapen.

 Zo, nu weten jullie weer iets meer van mij. Maria, bedankt voor de vragen en nogmaals bedankt voor de award. 

Ik geef de award door aan Readkapke. Ze heeft meer dan 200 volgers maar ik vind haar blog heel vrolijk en ze maakt fantastische dingen waaronder stempels. Ook is ze altijd bereid me te helpen met een vraag die ik stel.
Ik wil ook graag een award geven Prutzelz. Voor de leuke swap, de leuke reacties en voor de boomstammetjes die ze eergisteren voor mijn huis heeft neergezet! Ze maakt hele leuke dingen.
En als laatste aan MaDiBue. Ze is creatief en sinds kort ook in de keuken. Dat ze het lef heeft om de creatieve ommezwaai op haar blog met ons te delen, vind ik heel goed en leuk! Bovendien hebben we elkaar eens ontmoet en dan heb je toch wat meer met elkaar. 

Dames, de award is jullie van harte gegund! Mochten jullie dit willen dan kun je de award doorgeven via de regels die daar voor zijn.

Ga snel allemaal koekeloeren op deze leuke blogs!

pfffffffffft, kan iemand me vertellen hoe ik dat gekleurde op transparant kan zetten???


4 opmerkingen:

Anoniem zei

van harte gefelies meis met je award, en wat leuk om de wat extra dingen over je te lezen

lieve groet jenneke

Maaks-Els zei

Gefeliciteerd!

Busje vol bijou zei

Gefeliciteerd!!!!En weet weer een beetje meer van jou,leuk!!
En je geeft 'm aan mij?????
Wouw wat ontzettend lief!!Een dikke zoen van mij!!
Maar daar laat ik het ook bij.....ben een award free blog nl.
Maar echt het doet me wel wat hoor ook waarom je 'm mij geeft en dat ga ik zeker even vermelden.
Zoooooo lieeeeefffff juh!!Bedankt.
XXX

MeMaree zei

Hoi,
Leuk om te lezen. En idd die vragen maakten mij ook een beetje moe. Maar om ze aan iemand anders te stellen vond ik dan wel weer leuk. Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen :)
groetjes!