zaterdag 10 november 2012

2 enveloppen op de deurmat!

Oei, wat leuk.... 2 prachtig versierde enveloppen!
Eén van Marieke van Mariekuniek (kijk op haar blog, ze heeft ook een hele leuke giveaway deze week!) en één van Riri, van Snijboon (onze hof fotografe!) wat een verwennerij!




Marieke stuurde mij het gewonnen kaboutertje. In het echt iets groter als dat ik had verwacht! Hij hangt nu vrolijk te wezen aan de grenen kast maar ik denk dat hij de kerstkrans binnenkort gaan opfleuren. Leuk!


En bij de give away van Riri moesten we een aantal vragen beantwoorden zoals; favoriete kleur, dier en vakantiebestemming. 
Helaas is Riri haar beppe overleden en daarom ontbrak het haar aan creatieve inspiratie. Zo logisch!!! 
Maar ze vulde een envelop met gezellige dingetjes. 



De boekenlegger gaat naar onze boekverslindster (elke avond voordat ze gaat slapen) en de dolfijnen gaan een plekje krijgen aan de sleutelbos van de jongste want dat zijn zijn favoriete dieren. 
En die knopenarmbandjes... schattig!


De broche prijkt al op mijn vestje (zo leuk!) en de enveloppen..... wat veel en wat leuk!!! 
Die gaan tzt ieder hun weegs om ook andere mensen blij te maken.

Dames, heel hartelijk bedankt, mijn weekend kan niet meer stuk!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat onnzettend lief en leuk allemaal meiske, geniet er maar lekker van enne jij ook bedankt ik had een verrassing in de bus maak zo even een blogje aan hihi....en het ruikt HEERLIJK
lieve groet jenneke

ineke zei

geweldig leuke hebbedingetjes!!!
daar word je toch helemaal blij van zulke leuke post!
jij ook nog bedankt voor je hartmet zeepke!

Guy en Dina zei

Och zo fijn!!! Da's genieten ;-)

Marieke zei

Wat een leuk idee om mijn kaboutertje te verwerken in een kerstkrans, veel plezier ermee!

lita zei

ziet er allemaal gezellig uit! xx