zondag 11 november 2012

♬♩♪ Oh dennenboom, oh dennenboom ♫♪♬

Horen jullie me galmen???
Op diverse blogs kom ik al zelfgemaakte kersterigheden tegen. Ik was al bezig met de hangers van ijzerdraad.

Ook maakte ik van vilt een aantal gestyleerde kerstboompjes.
Voor de stammetjes gebruikte ik saté prikkers die ik met bruin katoendraad omwikkelde. De boven- en onderkant lijmde ik een beetje vast.
De boomstamschijf kreeg ik van mijn vriendin en daar boorde ik 7 gaatjes in. Dat voelt altijd een beetje stoer; zo'n luid brullend stuk gereedschap gebruiken.

Ik vind het resultaat wel okee. Achteraf had ik sommige gaatjes op een iets andere plek gewild maar ik laat het maar zo want het staat ook zo slordig als er ongebruikte gaatjes te zien zijn. Dan denken de mensen toch: "oh Nicole heeft zeker verkeerd geboord, die vond het vast zo megastoer, om al die gaatjes met zo'n luid brullend stuk gereedschap te maken, dat ze niet meer kon stoppen."

Tsja.... soms moet je concessies doen.

                                                      
   



20 opmerkingen:

Anoniem zei

jeetje wat ben je weer geweldig bezig geweest zeg, ben er helemaal wild van ♥
enne stoer meis boren ha ha...zo is ie perfect hoor
lieve groet jenneke

ineke zei

oww wat een mooi kerstbomenbos!!!!!
leuk idee zeg!

Evelien zei

Wat een leuk idee!

Rianne van der Waals zei

Wat leuk en origineel!

merula zei

ik raak hierdoor al helemaal in de kerstsfeer (op die snoeiende boormachine's na dan he!)

Maddy zei

Ik galm wel ff mee *wat zijn je takken wonderschooooon*...en jou boompjes ook!! wat leuk zeg zo'n compositie van kerstboompjes! Grtzz..Maddy

HS zei

Super leuk!! Mocht je nog meer stammetjes willen hebben...gil/zing iets harder..hebben heel veel liggen (voor openhaard..maar kunnen wel iets missen voor je)Inspirerend hoor ..jou boompjes!

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk zeg! Ook al helemaal in de sfeer...

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

HS zei

We hebben ze in alle maten en vormen.. anders moet je ze zelf maar uit komen zoeken..heb je mijn adres nog? Op zich niet ver van jou vandaan...Geef maar aan wanneer het past..heb ik koffie klaar staan (eng!)

Hennie zei

Erg leuk!!
Groetjs, Hennie

Dinaz ♥ zei

Nou...wat een leuke creatie!!!
Errrug Leuk (en stoer)!

Groetjes Dinaz ♥

Esther zei

Wat leuk gemaakt, groetjes Esther.

Doortje Dartel zei

Wat een leuk resultaat. Ik ga eerst maar in de Sinterklaas sferen.

wina zei

zo kom je wel in de stemming

MeMaree zei

Wat ontzettend gaaf!! Dit lijkt wel op een prent uit een kinderprentenboek: het spreekt echt tot de verbeelding. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?

lita zei

Ziet er leuk uit! Ik doe eigenlijk nooit iets rond kerstmis , ik haal alles kant en klaar uit de winkel. Ik heb door jouw post wel helemaal zin gekregen om zelf eens iets te maken.

(Over dat ik mijn vrije tijd moet inplannen... ik kan echt niet anders. Ik ga maandag en vrijdag door de dag naar school, dinsdag woensdag en donderdag heb ik stage tot 10 in de avond. en in het weekend werk ik in een café. Zondag is dus mijn enige vrije dag en op die dag moet ik eigenlijk al mijn schoolwerk inhalen. Dus af en toe plan ik echt dat ik die dag niks doe en ga lanterfanten! haha! Groetjes!

Punky Wunky zei

Bedankt voor je berichtje. Ik voel me nu niet meer zo eenzaam aan de kerts freubel.
Wat een leuke boompjes. Ook je kralen hangers zijn erg leuk. Ik denk dat er daar ook nog wel een paar van ga maken voor in de boom.

Ghea zei

Wat ontzettend leuk deze vilten kerstboompjes.....
Liefs Ghea

MeMaree zei

... en terecht dat je een bestelling hebt van iemand! Ik hou het ook in gedachten...!

Jolanda zei

Jemig, Nicole. Jij bent echt niet te stoppen.