woensdag 2 januari 2013

flockerdeflockerdeflock, flock, flock!

En weer versierde ik een shirt voor de zoon. Ik wilde er grote sterren op doen maar hij wilde liever een sterrenhemel met een maan. De raket verzinde ik er maar bij.

Ik was een beetje dom want ik heb sommige dingen, zoals het zwarte randje op de top van de raket, (pfffft het kost meer om het te omschrijven dan dat het groot is, hihi!) omgekeerd gestreken.

Gelukkig gebruik ik altijd bakpapier (Tipje van Flipje!) zodat ik het er weer af kon peuteren. Je ziet dat het wat gescheurd is maar een kniesoor die daar op let.

DSCN1348        DSCN1349

Ook ben ik bezig met het voorbereiden van een give away ter ere van mijn 1 jarig blogbestaan. Spanneunddd!

4 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie creatie weer! Dat levert je vast weer een berg knuffels en een heel blij gezicht op :-)

Evelien zei

Ik heb nog nooit met flockfolie gewerkt en volgens mij moet ik er ook nooit aan beginnen. Het ziet er te leuk en te verslavend uit :p

Dinaz ♥ zei

Goed gelukt!! Erg leuk geworden!

Groetjes Dinaz ♥

Moos zei

Ik doe het je niet na meis! Geweldig!!!!!!!