donderdag 17 april 2014

Give away time!


collage give away fotowedstrijd blog

Wat moet je doen?

Breng je stem uit op mijn foto “verliefd” dat kun je doen via deze link:
Klik
De hoeveelste stemmer ben jij? Geef het hier door.
That's it!

Op 15 mei is de uitslag van deze give away.

Ik laat je nog even precies zien wat er te winnen valt:

CAM03894 Eén meter lint met deze tekst
CAM03893 Nog één meter lint
CAM03892 Een (lange) romantische ketting
CAM03891 Wilson cooky cutters
CAM03890 Een zelf te pimpen notitie boekje
CAM03889 Een lief en decoratief geurzakje

Leuk? Doe je mee?
Stem en Win!
Groetjes van Nicole

9 opmerkingen:

Christel zei

Hoi Nicole, ik ben stemmer 57. Succes met je wedstrijd!
groetjes
Christel

JoJo zei

Ik had al op je gestemd dus de hoeveelste stemmer ik was geen idee. Lieve groet Jolanda

Nicole zei

Komt goed, JoJo!
Dank je wel Christel!

Tinneshobbyworld zei

Had al eerder op je gestemd en was nr 54 dacht ik. Zal komende dagen wat stemmen proberen te ronselen bij collega's. Groetjes, Tinne

Nicole zei

Dank je wel Tinne, staat genoteerd!

Unknown zei

Ik heb gestemd...verliefd....en was nummer 62.
succes!!!

Natas Nest zei

Hi Nicole! I cannot vote because I'm not at FB, but I keep my fingers crossed for you :-). Good luck!
Happy Easter greetings
Nata

Nicole zei

Vielen dank, Nata!

bycobi zei

Hoi Ik ben stem 87