zaterdag 26 april 2014

Stem en doe mee met de give away!

collage give away fotowedstrijd blog

Ik doe mee aan een fotowedstrijd en ik heb jouw stem nodig!

In ruil daarvoor organiseer ik een give away. Doe je mee?

Stem dan via deze facebook link: KLIK

De hoeveelste stemmer ben jij? Geeft dat in een reactie aan mij door.

En klaar!

CAM03889 Geurzakje CAM03890 Notitieboekje

CAM03891 Uitsteekvormpjes CAM03892 Ketting

CAM03893       CAM03894

2x een meter lint

Degenen die eerder gestemd hebben, doen al mee.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Nou hopen dat het helpt.
Succes hoor.
Ik ben stem nr. 76
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Nicole zei

Dank je wel Nelleke!

Anoniem zei

Succes met je wedstrijd.
Je Konings-armbanden zijn geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nicole zei

Hey, dank je wel Gaby. Ook voor het stemmen!

Nicole zei

Hey, dank je wel Gaby. Ook voor het stemmen!

ivoorwit.blogspot.com zei

Hoi ik ben nummer 79.
Succes, groetjes, Thea