zaterdag 24 maart 2012

Braderie Makkum

Dit jaar sta ik weer op de braderie in Makkum, bij de Holle Poarte. Samen met Wina.
Elk jaar met veel plezier!
Dit jaar nemen we natuurlijk onze fijne geurzakjes en andere leuke dingen mee.
Ook willen we iedereen in de gelegenheid stellen om zelf een zeepketting te maken of om alles zelf samen te stellen zodat het thuis gemaakt kan worden.
Ik ben benieuwd of er animo voor is. Natuurlijk hopen we op heel mooi braderie-weer!
Het is op zondag 27 mei en zondg 12 augustus.
Komen jullie ook even langs?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Bedankt voor de tip! Zet hem erbij op de site: http://fryskefreubelfroulje.blogspot.com/

Busje vol bijou zei

Hoi Nicole
Bedankt voor je berichtje,wow kreeg het er warm van,maar stimuleert om verder te gaan.Nu volg ik jouw ook want wat een leuke dingen maak je!
Leuk he bloggen,ik zie dat je in mei in Makkum bent wie weet kom ik ffkes lans,niet zo ver van Gorredijk :)
Waar woon jij?
Als je zondag ook zin in een uitje hebt ik ben in Jonkerslan te vinden(zie blog).
Fijne dag en we volgen!!!!!X Marielle

Nicole zei

Hallo Marielle, zou het een goed idee zijn om je nog even aan te melden als volger van mijn blog?
Ik ben druk in de weer voor mijn eerste give away dus dan kun jij ook mee doen als je wilt!
Helaas ben ik dit weekend al helemaal druk dus een bezoekje aan Jonkerslan zit er helaas niet in... jammer!
Groetjes, Nicole