vrijdag 30 maart 2012

Decostokken

Eind 2010 kocht ik 2 prachtige gedraaide takken/stokken.
Wel met het idee daar iets aan te hangen natuurlijk maar wat...
dat moest nog bedacht worden.

Uiteindelijk heb ik begin 2011 één van de 2 takken door de midden gezaagt;
een decostok voor jongens

 


en een decostok voor meisjes.




Toen had ik dus nog die lange stok en uiteindelijk.... in de loop van 2012.... is er dan toch iets aan gekomen....



Vilten figuurtjes, zinken hartjes, kralen van vilt en zeepjes, hoe moeilijk kan het zijn? Maar zoals iedereen hier -denk ik- wel weet; een creatief proces trekt zich helemaal niks aan van datum en tijd.
En zo is het goed.....

Liefs, Nicole


4 opmerkingen:

Kiek zei

Leuk,leuk,leuk!!!

Gr Kiek

Christel zei

Hoe herkenbaar, iets kopen en wel een vaag plan hebben maar dat het dan nog lang duurt voordat het ook concreet wordt...
Maar dan is het resultaat er ook wel naar zie ik. Leuk!

Busje vol bijou zei

heel erg mooi!!X

Zillie zei

leuk hoor, die stokken! leuke hangers eraan.