donderdag 20 september 2012

Give away time 80 volgers!

Zohoo wat zie ik nu dan  toch? Ik heb inmiddels 80 volgers!

Welkom nieuwe volgers, ik vind het superleuk dat jullie er zijn!

Ik heb bij 20 volgers iets weggegeven.
Ik heb bij 40 volgers iets weggegeven.
Ik heb bij 60 volgers iets weggegeven.

Dusssssssssssssssss……….

e09a2720-bc8c-4efa-8b4c-0ebc841294afwallpaper

Hoe het kwam…

DSCN0811

Ik kreeg leren band van mijn tante en ik kreeg leren veters van mijn moeder. Lekker gratissss daar houden we van!
Dit alles combineerde ik met mooie oude knopen en ziedaar…

DSCN0815   DSCN0814

Twee hippe armbanden!
En als je wilt dan kun je één van deze twee winnen. Hoe leuk is dat?!?!

Ik vond één cadeautje wat karig dus ik maakte ook nog twee heerlijk geurende zeepkettingen met eigengemaakte (Savon de Provence) zeepjes.

DSCN0827

Geef het op deze manier door: “Goud-links” als je kiest voor de armband met goudkleurige knopen en de linker zeepketting.
Een andere combinatie is natuurlijk ook mogelijk!

Op 10 oktober maak ik de winnaar bekent.

29 opmerkingen:

hipinholland zei

oh.........wat mooi gemaakt zeg! Ik doe dus heel graag mee en volgens mij ben ik ook nog de eerste....!!!! Op naar de 100 volgers! Groet christel

Doortje Dartel zei

Leuk, leuk, leuk. Ik waag een gokje. Wat heerlijk dat je de 80 hebt gehaald, lekker doorgaan met je berichtjes!

Dinaz ♥ zei

Joepie...80 volgers!!! Goed zeg!

Ik doe graag mee en ga voor Zilver-rechts!!! Zo toch??? Links mag ook hoor..hihi.

Spannend! Op naar de 100 volgers!

Groetjes Dinaz ♥

Anoniem zei

Gefeliciteerd met al je volgers.

Ik doe ook graag mee!

Ik ga voor: Zilver-links

Groetjes,
Thea.

Anoniem zei

whoeeeehoe wat gaaf van je nicole enne gefeliessss met al zoveel volgers meis....ikkes doe dus mee voor GOUD LINKS.........hoewel ik alles gaaf vind ☺

enne mocht je met de mijne mee willen doen ik heb er ook nog eentje lopen t/m 30 september be my guest
die staat hier
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

lieve groet jenneke

Anoniem zei

heb natuurlijk je link op mijn site geplaatst!!

Prutselz zei

Super leuke Give Away..Gefeliciteerd!!volgens mij ben ik nr 80. (maar kwam al vaker zo kijken)Ik doe dolgraag mee..zal komend weekend een linkje plaatsen!

Prutselz zei

PS Dank voor je paarse link;) Heb m gebruikt!

Dtb zei

Ik doe ook graag mee, ik vind je zeepketting erg gaaf!!!


Groetjes
Tamara

Busje vol bijou zei

Hoera gefeliciteerd!!!
Wat gaaf gemaakt!!!!Helemaal mijn ding die armbanden,ik waag een gokje.
Zilver-links!!!En plaats een linkje(extra puntje toch ;))
Enne stem op mij!!!!
X

MeMaree zei

Wauw, 80! Dat is voor mij nog een verre droom ;-) Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor Zilver (en zeepketting links of rechts maakt met niet uit)
Erg leuk gemaakt!
Groetjes, Maria

petra zei

Wat een gezellige give-away! En gefeliciteerd met je groeiende aantal volgers! Leuk is dat toch hè?! Ik ga voor zilver en de zeepkettingen, vind ik beide mooi!

groeten Petra

HS zei

Gefeliciteerd met je volgers!! Ook ik maak graag kans als trouwe volger. Linkje zal ik plaatsen!

Altyd Wolkom zei

He, wat gaat dat goed met je volgers. Leuk toch, te weten dat er zoveel mensen zijn die je berichtjes waarderen. En dan kun je er ook nog wel een aantal mensen bij op tellen die je niet volgen, maar waarschijnlijk wel regelmatig even je blog checken. Het blijft leuk om te doen. Je give away is weer superleuk. Ik ga voor de zilveren knopenarmband. De zeepkettingen zijn beide leuk, dus daar heb ik geen voorkeur voor. Duimen maar!!!

Groetjes Anja

landelieke zei

Leukleukleukleuk!!!:-)
Ik ga voor zilver-rechts
Erg mooie dingen heb je gemaakt voor deze give away , fingers crossed :-)
Landelieke

Maaike zei

Wauw, wat leuk!
Ik doe graag mee! Voor zilver-rechts.
Stoer hoor, allemaal zelf gemaakt..
Groetjes! Maaike (frisse rommel)

Christel zei

Zilver, links!!!
80 volgers, stoer hoor! Gefeliciteerd!!!

Miss Mustache zei

oh tof ik doe ook mee, volgertje geworden en straks reclame maken op mijn blog fruitwithamustache.blogspot.be Ik ga voor Zilver-rechts :)
nu duimen maar.

Riri zei

Wat een fijne give away met zoveel moois! :-)
Ik ga voor zilver-links!
Zal even wat reclame voor je maken, hoor.
Groetjes Riri

Linda zei

Hey Nicole van harte met je 80 volgers en ik waag een kansje voor de zilveren armband en de zeepkettingen vind ik allebei even leuk dus maakt niet uit. Ik plaats een linkje op mijn blog en nu op naar de 100,fijn weekend groetjes Linda.

bycobi zei

Mooi ik wil zeker een poging wagen

Lief en Mooi zei

Ik wel heel graag mee doen, moet je kiezen?? Want dat vind ik wel erg lastig, allebei zo gaaf! Groetjes Talitha

Lief en Mooi zei

sorry toch maar wel een keuze gemaakt zilver-rechts...

Unknown zei

Ik mis heel veel berichtjes tegenwoordig maar gelukkig kwam deze toch even bovendrijven! Nu maar hopen dat ik win!!!

De Merle zei

Wat leuk gedaan zeg! Daar doe ik graag aan mee. Ik vind alle dingen even leuk, dus kies jij maar voor mij.
Enne....koele header!
fijne zondag,

Karin

Pinkie zei

Leuk, ik doe ook graag mee en ga voor zilver-rechts. En natuurlijk ga ik je ook volgen!!

merula zei

zo dan. Oei oei moeilijk kiezen hoor... ehm ehm ehm nou als ik echt zou moeten kiezen vind ik de gouden armband nog net iets mooier dan de zilveren en zeepkettingen vind ik allebei even leuk.
Gefeliciteerd met al je volgers!

JoJo zei

wat een leuke give away volger ben ik al. Stel dat ik win dan wil ik graag de zilveren armband rechts.

Maaks-Els zei

Nou zeg, ik ben echt even "afwezig" geweest. Ik volg je zeker wel, maar had deze give away gemist! Maar ik ben nog net op tijd. Dus ik maak graag nog kans op je geweldige cadeautjes! Liefs