vrijdag 22 juni 2012

Nog maar eentje.... en uitslag weggevertje!

Nog 1 volger erbij en de gezellige envelop gaat op weg. Waar naar toe? Dat is de vraag! Nog even geduld dus en dat is nu net iets wat ik niet zo veel heb!

Zoals ik al zei vanmiddag: dat wachten is niks voor mij. Dan maar geen 60 volgers hoor, 59 is ook prachtig. Ik ben hartstikke blij dat jullie er zijn! Ook een warm welkom voor de nieuwe volgers!


Dit is mijn 100e bericht wat ik op mijn blog plaats... ook een mijlpaal, vinden jullie niet?
Dat is volgens mij wel een reden om weer wat weg te geven. Dit keer met een vakantie-tintje want nog een paar weken en dan.... vakantie!!!

Dit is nog steeds mijn 100e bericht. Ik plak er gewoon wat tussen hihi. Ik hou er van om dingen te versieren. Zo heb ik laatst een Ariadne at home aan mijn moeder gegeven. Natuurlijk met een gezellige versiering. Want zeg nou zelf; dat geeft toch net even iets leuker!



Ik laat jullie nog heel even in spanning want dit bericht typ ik op mijn werk.
Tot vanavond!

En nu is het dus avond en ik ga nu eerst vertellen naar wie de ketting en de vlindertjes enzo gaan. Er zijn 14 gegadigden.
Ik laat mijn dochter een cijfer noemen zonder dat zij weet waar het over gaat. Dus tijdens het wii'en roept zij: 5!
Gefeliciteerd! Mail je me even jouw adres?

Ik laat jullie nog steeds even in spanning. Morgen zal ik "mijn-100e-bericht-en-bijna-vakantie-give-away" hier in dit theater aan u tonen!
Tot dan!

10 opmerkingen:

Christel zei

100 berichten.. STOER!! ik ben benieuwd wat je verzint. Op naar de 200!
groetjes
Christel

Busje vol bijou zei

Leuk!!!!!Werkze.....

HS zei

100! Jammer genoeg kan ik geen dubbele volger worden (ik kijk wel voor een dubbele hoor;))
Ben benieuwd; veel werkplezier!

Rosanne zei

Ik ben benieuwt! Succes nog met werken!

Maaks-Els zei

Nog 1 dus... even afwachten (ook niet mijn sterkste kant)!!

Maaks-Els zei

Toch leuk zo je 100ste bericht!! Helaas ben ik het niet. De winnaar gefeliciteerd!! En morgen kom ik weer even kijken.

Sweet Sienna Hope zei

Fijn, ik ben jouw 60ste volgertje

Rianne van der Waals zei

Vloger 61 ;-) Ben benieuwd naar je volgende 'weggevertje' Ik verloot ook iets, kijk maar op mijn blog (19 juni). Weet nog niet hoe je tabbladen kan maken want dan komt er een tabje van natuurlijk :-) Leuk creatief blog heb je!!!

Rianne van der Waals zei

Vloger = volger ;-)

Een huis in de straat zei

Ik moest 2 keer tellen want ik was niet zeker. Als ik mij niet vergis heb ik gewonnen. Alleen vind ik niet direct een e-mailadres waar ik naar kan mailen. Het kan ook zijn dat ik er gewoon over kijk natuurlijk.